Oficjalna strona Polonia Warszawa

ADRIAN MAJCHRZAK DYREKTOREM DS. MARKETINGU I PR-U

2019-04-05

Pasję do muzyki i mediów, którą budował w swoim rodzinnym mieście - Płocku - połączył w obszar zawodowy 12 lat temu. Pracował w Grupie Radiowej Agory, w której odpowiadał za promocję sprzedaży dwóch brandów: Radia Złote Przeboje i Roxy (obecnie Rock Radio). Najpierw lokalnie koordynował działania, a następnie w całej sieci stacji (ponad 20 polskich miast). Posiada również doświadczenie w obszarze event marketingu, pracując dla największej agencji PR w Polsce (Partner of Promotion), obsługując liderów z rynku: usług, FMCG, budowlanych i elektronicznych.

Zainteresowania związane z PR-em i marketingiem, rozwijał również u jednego z dystrybutorów filmowych oraz producenta galanterii skórzanej. Ponadto opowiadał za kontakty z mediami i koordynację działań i bankowość, energetyka, media i telekomunikacja. Budował wizerunek, jednej z warszawskich kancelarii adwokatów i doradców podatkowych. Odpowiadał za PR - na rynku polskim - niemieckiego zespołu muzycznego oraz jednej z kluczowych wokalistek w naszym kraju. Przez ostatnie 4,5 roku koordynował działania promocyjne warszawskiego Radia Kolor. 

Jest absolwentem Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnym czasie gotuje, uprawia sport i oddaje się swojej pasji, którą jest słuchanie muzyki. 

Dlaczego zdecydował się Pan na współpracę z klubem piłkarskim Polonia Warszawa?

Jakiś czas temu poznałem ludzi - obecnie związanych z klubem - historię, tradycję i wartość, której tej drużynie przyświecają, a są tożsame z moimi. Było mi przykro, że przez większość lat ich istnienia, byli piętnowani przez wiele grup społecznych, ponieważ dla wielu osób/instytucji/firm w naszym mieście liczy się wyłącznie jeden klub piłkarski. 

Polonia Warszawa to kultura! - w każdym aspekcie tego słowa. Począwszy od piłkarzy, po kadrę zarządzającą, jak również fanów. Po otrzymaniu propozycji współpracy z klubem wiedziałem, że nie mogę im odmówić.

Od ponad 10 lat zawodowo pracuję w obszarze marketingu i PR-u. Lubię trudne i wymagające projekty. Przyzwyczaiłem się do tego , że zawsze otrzymuję propozycję, których inni boją się podjąć. Jestem typem wojownika, który zawsze walczy do końca. Pomaganie - zwłaszcza słabszym - jest dla mnie czymś naturalnym i jest silne zakorzenione w mojej naturze, bo tak zostałem wychowany. Zwłaszcza pomaganie tym, w których nikt nie wierzy, a do tego są hejtowani. 

Czy jest Pan kibicem Polonii Warszawa czy Legii Warszawa?

Jestem kibicem gry fair play w każdym aspekcie życia. Przez ostatnie 4 lata, współpracowałem z Legią Warszawa przy organizacji corocznego pikniku rodzinnego, który realizowałem z ramienia Radia Kolor. Bardzo im kibicuję i gratuluję, że zbudowali silną pozycję i markę. 

Wracając do pytania, kibicuję wszystkim drużynom, ponieważ chciałbym, aby zgodnie z hasłem PZPN-u, łączyła nas piłka, a nie dzieliła, ze względu na barwy poszczególnych drużyn. Zarówno ja, jako mieszkaniec stolicy od 13 lat oraz osoby związane z Polonią Warszawa, chcemy pokazać, że można się wspierać, pomagać sobie nawzajem, być życzliwym i otwartym na drugiego człowieka. 

Jaką wizję ma Pan dla Polonii w aspekcie marketingu i PR-u?

W moim życiu priorytetem jest szacunek do każdego człowieka. Poglądy światopoglądowe, kulturalne, tudzież polityczne to kwestia indywidualna. Każdy ma prawo do godnego życia i mieć możliwość wyboru.

Kolejnym ważnym aspektem jest kultura, do której chciałbym również zaprosić piłkę nożną. Pokazać, że na mecze może przyjść każdy i czuć się bezpiecznie, a do tego świetnie się bawić, zabierając na trybuny stadionu swoich najbliższych, znajomych i rodzinę. 

Zależy mi, aby pokazać różne oblicza kultury, zarówno w piłce nożnej, jak również na Stadionie Polonii, a zarazem dać wsparcie swoją osobą i pracą, zarówno piłkarzom Polonia Warszawa, jak i wszystkim sympatykom tego klubu piłkarskiego.